Tuesday 2 September 2014

Buat kaum hawa yang mudah terleka dan terpedaya

Assalamualaikum wbt

Salam tahajud buat semua yang bangun di pagi 1/3 malam ini.Moga Allah meredhai perjalanan hidup kalian dengan izinNya.Moga dijauhi fitnah wanita,dunia,dosa,maksiat dan juga dajjal laknatullah.

Pedoman buat kaum hawa masa kini.Ingatlah bahawa hidup hanya sementara di dunia,hidup akhirat kekal abadi.Usahlah berdegil dengan sengaja mendedahkan aurat,bahaya!Kerana neraka amat merindui,syaitan mencintai.Jadi,fikirkanlah dan renungilah firman Allah dengan perintah agar menutup aurat dengan sempurna.Tutup biar kerana Allah dan ikutilah syarak.Jangan menutup semata2 untuk kecantikan,bahkan ia akan dipandang hina disisi Allah dan manusia.

Bagi yang masih belum tahu cara untuk menutupi aurat,sila lihat di bawah






Ya,mudahkan..Kalau tertutup,amatlah berharga bahkan jauh dari gangguan seksual lelaki miang.Walhal sebenarnya lelaki tak miang,cuma penyebab yang memiangkannya adalah wanita Islam yang suka dedah tubuh..Betul tak?Siapa terasa padan muka..dan harap berubahlah..



Hikmah menutup aurat


Moga Allah menunjukkan jalan hidayah bagi mereka yang masih alpa 



No comments:

Post a Comment

AKHIRNYA AKU BERKAHWIN

Bismillahirrahmannirrahim Alhamdulillah,pada 20 Mei 2017 akhirnya selamat diriku diijabkabulkan dengan pasanganku NUR FILZAH ...